KIEDY MOJE ZAMÓWIENIE ZOSTANIE DOSTARCZONE?

Wysyłka zamówienia trwa od 2 do 5 dni roboczych. Jeżeli w potwierdzeniu złożenia zamówienia które do Ciebie przesłaliśmy nie widniała informacja o wydłużonym czasie realizacji twoje zamówienie zostanie wysłane w ciągu 48h.

JAK MOGĘ DOKONAĆ ZWROTU PRODUKTÓW ZAKUPIONYCH W SKLEPIE ONLINE?

Zwrotu towaru można dokonać odsyłając towar na adres:

ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 1/13

62-700

Turek

W JAKIEJ FORMIE OTRZYMAM ZWROT NALEŻNOŚCI ZA ZWRÓCONY PRODUKT?

Zwrot należności za zwrócony towar następuję taką samą formą jak dokonano płatności w trakcie złożenia zamówienia. Jeżeli płatność była realizowana przelewem zostanie wykonany przelewem na wskazany numer konta.

JAK DOKONAĆ REKLAMACJI PRODUKTU ZAKUPIONEGO W SKLEPIE?

Reklamacji można dokonać kontaktując się z poprzez adres mailowy biuro@ellecode.pl.

CO NALEŻY ZROBIĆ W SYTUACJI, GDY OTRZYMANA PRZESYŁKA JEST USZKODZONA?

W takim wypadku prosimy o spisanie protokołu szkody w obecności kuriera w celu ustalenia okoliczności jej powstania. Następnie prosimy o przesłanie skanu protokołu oraz dokumentacji fotograficznej na adres mailowy: biuro@ellecode.pl

CZY PRODUKTY DODANE DO KOSZYKA SĄ ZAREZERWOWANE?

Nie produkty w koszyku nie są zarezerwowane. Dopiero po złożeniu zamówienia i opłaceniu go produkty możesz mieć pewność, że produkt trafi do Ciebie.

CO W PRZYPADKU OTRZYMANIA NIE SWOJEGO ZAMÓWIENIA?

Prosimy o kontakt poprzez adres mailowy biuro@ellecode.pl.

Produkt dodany do listy życzeń

Ellecode.pl korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, w tym optymalizować treść, realizować zamówienia i analizować ruch na stronie. Informacje zawarte w plikach cookies są udostępniane naszym zaufanym partnerom. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza, że akceptujesz pliki cookie. Szczegółowe informacje znajdują się w naszej POLITYCE PRYWATNOŚCI.